středa 15. ledna 2014

NAD T 743 a b&w + stojánky!!!!

Stala se jedna z největších změn mého života!
Po 25ti letech jsem vyměnil HIFI!!!!
Vymněnilo se to samo, protože můj starý zesilovač aiwa přestal na podzim fungovat. Našel jsem jednoho člověka, který prodává staré zesilovače a koupil od něj luxní Marantz.
Aiwu mu nechal na součástky.



Konečně mé 8ohm vegy dostaly pořádný zvuk!

Radoval jsem se však nedlouho. Nebohý Marantz občas vypnul. Myslel jsem si, že je to vlivem nedokonalé elektrifikace v naší zapadlé vesnici.
Nikoli!!!!
Marantz se na počátku ledna léta dvoutisícího čternáctého odporoučel stálým vypnutím. Co nyní? Co dělat?
Zhroutit se? Začít brát antidepresiva?????????
Nakonec jsem se odhodlal shánět člověka, co opravuje tyto nemocné přístroje. Po různých peripetiích jsem zjistil, že jeden se v mém okolí nachází. Odevzdal jsem mu proto nebohého přítele...

Co nyní?
Bez zesilovače? Jak dlouho se bude přítel Marantz léčit??? Tak dlouho nevydržím neposlouchat hudbu, rádio, filmy...

Začalo zběsilé brouzdání vodami internettu, až nakonec zabrousily oči mé zelenkavé na krásný NAD T 743.
Ó běda, převeliké běda!!!
O hodinu dřív mne předběhl člověk z Havířova!
Zaplakalo oko mé zelenkavé a již hledalo jiný zesilovač.

A opravdu!
Do pionýra jsem chodit nechtěl, nakonec však nějakou dobu chodil, do ssm však odmítl vstoupit. A teď mi má tyto časy připomenout pioneer??? Ano, budiž, rozhodnuto, vyhrál! A ujížděl jsem koupit hošíka černého!
A už ho mám, už hraje, je menší, než kamarád Marantz, službu však odvádí dobře, sloužit bude jako záložák!!!

(Mezitím: rychle opraven Marantz - výměna trafa)





A lup ho!
A ozval se člověk s NADem, že ten Havířovák bodrý rozmýšlel, vymýšlel, kutil, až nakonec nekoupil... Co teď, co nyní? Zhroutit se? Začít brát antidepresiva?????????

Ano, možná je to lepší alternativa, protože jsem si řekl, že nakonec, kdy bude taková příležitost sehnat tak levného NADa???
A tak jsem vyjel do cizího města za člověkem s NADem a hovořil o hifi dlouze a nakonec si vzal i jeho staré bedničky b&w.

Achichouvej, 3 zesilovače vlastním!
Opravený Marantz již hraje, záložák hraje, NAD hraje, ale má nemocné dálkové ovládání, proto byl tak levný.

A tak jsem téměř po 30ti letech začal poslouchat hudbu o mnoho kvalitněji, než před 25ti lety.

Tak jest!









Jakou daní zaplati jsem musel?
Musel jsem prodat skvostného, luxusního maca - aira... A místo něj koupit třikrát levnější, leč stejně výkonný LENOVO x201.
Budu na něm provozovat linux!


.

Žádné komentáře:

Okomentovat